آخرین وضعیت کرونا در کاشان و آران و بیدگل/ فوت ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر ۲۶۶ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا(۰ع)۹ آران و بیدگل بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر «سید علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بیمار جدید مبتلا به کوئید ۱۹ در شمال استان اصفهان بستری و متاسفانه ۶ تن از بیماران فوت کرده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود:  در حال حاضر ۲۶۶ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سید الشهدا(ع) آران و بیدگل بستری هستند که ۵۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان هستند.

 

مروجی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۰ هزار و ۲۶۶ بیمار به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند که نتیجه آزمایش چهار هزار و ۸۲ نفر مثبت بوده است و ۴ هزار و ۵۵۷ نفر از بیمارستان ترخیص شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان مهم ترین راه مبارزه با کرونا را قطع زنجیره شیوع آن دانست و افزود: شهروندان باید ضمن استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی به ویژه با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی شرکت در تجمعات و تردد در مکان‌های شلوغ و پر ازدحام جدا خودداری کنند تا به قطع زنجیره انتقال و شکست کامل کرونا کمک کنند./

 

کد خبر 980811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha