بهره‌برداری از سالن همایش ۴۰۰ نفره سردار قاسم سلیمانی در سنندج

سالن همایش ۴۰۰ نفره سردار شهید قاسم سلیمانی اردوگاه علی‌ابن‌ابیطالب سنندج با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در آیین بهره‌برداری از این سالن با بیان اینکه این هدیه رهبری به مردم منطقه است، اظهار داشت: این اردوگاه هر ساله میزبان مددجویانی از استان‌های دیگر است که بدلیل نداشتن سالن آمفی تئاتر دارای نقص بود.

 

 

محمدرسول شیخی‌زاده افزود: این مجموعه با متراژ یک‌هزار و ۱۹۶ مترمربع، دارای ۴۰۰ نفر ظرفیت و برای ساخت آن هشت میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

 

وی بیان کرد: از اعتبار هزینه شده ۴ میلیارد تومان آن از محل فروش املاک استان، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبارات کمیته امداد و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی است.

 

 

وی به تحت پوسش بودن ۱۵ هزار دانش‌آموز و ۲ هزار دانشجو و طلبه اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۴ هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شده که بزودی توزیع می‌شود.

 


 

در این آیین که با حضور جمعی از مسوولان استان کردستان و مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برگزار شد، از سردیس شهید سردار قاسم سلیمانی رونمایی شد.


 

کد خبر 980817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha