تخصیص سهم عشایر جهرم از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده

شفیعیان از تخصیص اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به منظور احداث و تکمیل پروژه های عشایری شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (چهارشنبه ۱۶ مهر) در جلسه شورای عشایر شهرستان جهرم گفت: عشایر افرادی با صداقت، پاکدل، مهمان ‌نواز و الگوی کامل از اقتصاد مقاومتی هستند.

 

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه خدمت به این قشر از جامعه افتخاری بزرگ برای مسئولان است، افزود: جامعه عشایری نمونه بارز کار، تلاش و جهاد بوده و یک واقعیت اقتصادی و اجتماعی هستند.

 

وی با اشاره به نقش امید به زندگی در جامعه عشایر کشور، بیان کرد: امید به زندگی در مناطق عشایر از سایر مناطق بالاتر بالاتر است و این مهم می تواند به عنوان یک الگوی مناسب در جامعه مطرح باشد.

 

شفیعیان همبستگی عشایر در همسویی با نظام و انقلاب نماد عینی وحدت است، خاطرنشان کرد: عشایر از ذخایر انقلاب اسلامی هستند از این رو مسئولان باید نسبت به این قشر احساس مسئولیت کنند.

 

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم در ادامه پیرامون وضعیت عشایر شهرستان جهرم سخن گفت و اظهار کرد: اعتبارات تخصیص یافته از محل مالیات بر ارزش افزوده شهرستان جهرم، اعتبارات استانی، سه درصد نفت و گاز و توسعه متوازن  به منظور تکمیل پروژه‌های امور عشایر در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: با معرفی پروژه های جدید توسط اداره امور عشایر شهرستان جهرم از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده سهم عشایر تخصیص پیدا می کند.

 

در پایان نیز از ادارات خدمات رسان در حوزه امور عشایر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

کد خبر 980866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha