قرائت زیارت اربعین در کانون پرورش فکری کودکان آستارا

پوراحمدی از قرائت زیارت اربعین در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا خبر داد.

«نورجهان پوراحمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: در آستانه اربعین حسینی قرائت زیارت اربعین با حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و والدین آنها در محل کانون قرائت شد.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا افزود: قرائت زیارت عاشورا و اربعین در کنار اینکه ثواب بسیاری دارد بلکه خواندن این ادعیه منبعی است تا ما امام حسین (ع) را هرچه بیشتر بشناسیم پس چه بهتر که خواندن این زیارت ها همراه با تفکر و توجه در معانی آن باشد تا بهره کافی را از آنها ببریم.

 

وی به هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: نمایشگاهی با ۲۰۰ اثر هنری از بیش ۵۰ عضو کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای کتابخانه پستی کانون در محل کانون برپا شده است.

 

پوراحمدی، معرفی اعضای برگزیده کانون و شعرخوانی، قصه‌گویی و خوانش بیانیه روزجهانی کودک را از برنامه‌های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا در هفته ملی کودک برشمرد و تصریح‌کرد: همچنین به مناسبت همین هفته ۳۰ عنوان کتاب عاشورایی ویژه کودکان و نوجوانان به اعضاء معرفی شد.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا ادامه داد: در هفته ملی کودک ویژه برنامه‌هایی در گروه‌های مجازی برگزار شد که از آن جمله می‌توان به مسابقات و فراخوان‌های ادبی،عکاسی و نقاشی اشاره کرد.

 

وی به طرح سپاس اشاره کرد و گفت: امروز در قالب این طرح از فرزند یک شهید والامقام دوران دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

 پوراحمدی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، ادامه راه این بزرگواران و عمل به سفارشات آنان تاکید کرد و گفت: طرح سپاس با هدف تکریم خانواده معظم شهدا اجرا می‌شود.

کد خبر 980883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha