آخرین وضعیت منطقه آزاد اینچه برون

هاشم بیگی گفت: لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد و ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی از سوی کمیسیون اقتصاد کلان تشخیص مصلحت نظام در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت هاشم بیگی» عصر امروز(چهارشنبه 16 مهر) در گفتگو با خبرنگاران به آخرین وضعیت لایحه منطقه آزاد اینچه برون اظهار کرد: در اردیبهشت ماه لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد و 13 منطقه ویژه اقتصادی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شد.

 

مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر کمیسیون اقتصاد کلان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: پس از آن این لایحه به کمیسیون اقتصاد کلان تشخیص مصلحت نظام با دستور رئیس مجمع ارسال شد تا کارهای کارشناسی و بررسی دقیق تر نسبت به این لایحه صورت بگیرد.

 

هاشم بیگی بیان کرد: امروز با حضور در استان گلستان اطلاعات خود را نسبت به منطقه آزاد اینچه برون دقیق تر و کامل تر می کنیم و پس از آن این اطلاعات را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال خواهیم کرد.

 

وی گفت: در این سفر از ظرفیت بالای استان گلستان مطلع شدیم و این استان می تواند از ظرفیت های مرزی بهره بیشتری ببرد.

 

مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر کمیسیون اقتصاد کلان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت ارتباط استان با کشورهای همسایه و ترکمنستان تاکید کرد و گفت: هدف ما این است که دقیق ترین اطلاعات جمع آوری شود تا در حق منطقه ظلم نشود.

 

کد خبر 980913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha