آیت الله ممدوحی همه جانبه علیه دشمنان اسلام و انقلاب  جنگیدند

فاطمی نسب، گفت:در طول عمر خود و در دوره هجوم دشمنان همه جانبه علیه ارزش های ناب اسلامی و انقلابی وارد میدان شده و با تبیین های خود در سخنرانی های خود عدم مشروعیت گروه های معاند را به اطلاع مردم می رساند .

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به شخصیت آیات لله ممدوحی در طول عمر خود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت: آیت الله ممدوحی مبارزات بسیاری علیه رژیم شاهنشاهی و دشمنان نظام و انقلاب  انجام دادند و بارها تهدید، و در زمان شاه دستگیر و بازداشت شدند ولی هیچ وقت در برابر آنها کوتاه نیامده و دست از مبارزه علیه دشمنان نکشید.

 

وی خاطر نشان کرد: ایشان در یک خانواده های اصیل کرمانشاهی متولد و تربیت یافته  بود، و همواره منزلشان محل رفت و آمد عالمان و مبلغان دینی بود.

 

امام جمعه سرپل ذهاب  بابیان اینکه آیت الله ممدوحی همواره همراه و هم پای نظام بود،  افزود: ایشان  همواره در کنار نظام ولایت قدم برداشته، و تا پایان عمر پر برکت خود از امام راحل(ه) و رهبر انقلاب حمایت واطاعت کردند.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: با توجه به اینکه آیت الله ممدوحی(ره) به مقامات علمی رسیده بود، صداقت، بصیرت ، معرفت ، ولایتمداری ، اخلاص، ایمان و عمل در زندگی اش موج می زد و زبان زد همه  و الگویی برای مردم بود.

 

وی در پایان گفت: ایشان کتاب های زیادی تالیف و شاگردان زیادی را پروراندند و همواره مورد توجه مردم و دوستداران خود بودند. 
 
 
 

کد خبر 980976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha