راه اندازی موکب اربعین توسط اهالی مسجد «امام علی (ع)» جهرم

رحمانیان گفت: موکب اربعین با ارائه خدمات و برنامه های مختلف توسط اهالی مسجد «امام علی (ع)» شهرستان جهرم برپا شد.

«احسان رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز اربعین، آیین های مختلف توسط محبان اهلبیت (ع) در شهرستان جهرم در حال برگزار شدن است.

 

مسئول پایگاه مقاومت بسیج «فتح» جهرم افزود: از جمله این برنامه های که به همت اهالی، بسیجیان و نمازگراران مسجد «امام علی (ع)» در حال انجام است، برپایی موکب اربعین بوده که از روز سه شنبه 16 مهرماه آغاز به کار کرده است.

 

وی بیان کرد: اهالی مسجد «امام علی (ع)» جهرم تعداد ۴۰۰ بسته پذیرایی برای ویژه برنامه اربعین در این موکب آماده سازی کرده تا میان مردم و عزاداران توزیع کنند.

 

رحمانیان خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر خدمات این موکب، پخش کلیپ های ویژه اربعین و ایستگاه واکس کفش صلواتی است که به منظور خدمت رسانی به شهروندان و عابران توسط بچه های مسجد در حال انجام است.

 

مسئول پایگاه مقاومت بسیج «فتح» جهرم اظهار کرد: این موکب به مدت سه شب و همزمان با نماز مغرب و عشا برپا شده و تا روز پنجشنبه به خدمت رسانی به عزاداران امام حسین (ع) می پردازد.

 

وی درپایان با دعوت از اهالی مسجد و شهروندان جهرمی برای حضور در ویژه برنامه اربعین مسجد «امام علی (ع)» عنوان کرد: برای شرکت در این برنامه رعایت اصول بهداشتی و همراه داشتن ماسک الزامی است.

کد خبر 981043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha