اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت زیارت اربعین را در جوار مزار شهدا زمزمه کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت شهر کلور گفت: اعضا و فعالان این کانون زیارت اربعین را همزمان با سراسر کشور در جوار مزار شهدا شهر کلور زمزمه کردند.

«سیده مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضا و فعالان این کانون زیارت اربعین را همزمان با سراسر کشور در جوار مزار شهدا شهر کلور زمزمه کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت شهر کلور تصریح کرد: این برنامه معنوی با هدف تجدید میثاق فعالان این کانون با سید شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش در جوار شهیدان دفاع مقدس بود.

 

وی اظهار داشت: این فراق و دوری ناشی از بیماری کرونا زمینه برگزاری این برنامه معنوی را فراهم کرد تا عشق و ارادت خود را به آستان مقدس امام حسین (علیه السلام) نشان دهیم و از راه دور سلام کنیم.

 

قریشی افزود: امیدواریم به حق این اربعین حسینی زمینه نابودی این بیماری در جهان فراهم شود و شاهد سلامت و صحت در جهان باشیم و راهپیمایی اربعین حسینی را با شکوه گذشته برگزار کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت خاطر نشان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی زمینه نشان دادن وحدت کشورهای اسلامی است و پاسخ دندان شکنی به تفرقه افکنان منطقه است و امیدواریم دوباره زمینه حضور باشکوه این مراسم جهانی فراهم شود.

کد خبر 981145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha