افتتاح چند طرح ارتباطی و فناوری اطلاعات در دزفول

فرهمندپور از افتتاح چند پروژه ارتباطی و فناوری اطلاعات در شهرستان دزفول با حضور مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان خبر داد.

«علی فرهمندپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: به همت اداره کل آی‌سی‌تی خوزستان و حوزه وزارت ارتباطات، چند پروژه زیرساختی مخابراتی در راستای توسعه شبکه تلفن همراه در شهرستان دزفول به ارزش ۳۱۱ میلیارد ریال افتتاح شد.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: در این حوزه از ظرفیت تمام حوزه شهرستان استفاده شد تا بتوانیم بهره‌برداری لازم را از ارتباطات و فضای مجازی کسب کنیم.

 

وی اضافه کرد: با افتتاح این پروژه‌ها گام‌های موثری در راستای هوشمندسازی مدارس، نقاط کور مخابراتی، مناطق تحت پوشش و افزایش فیبر شهرستان برداشته شد.

 

فرهمندپور ادامه داد: خوشبختانه این نقاط صعب‌العبور که تا به امروز از نبود اینترنت و آنتن‌دهی رنج می‌برند از این پس مشکلی در حوزه ارتباطات نخواهند داشت.

 

وی تصریح کرد: در این پروژه‌ها افزایش پهنای باند و ارتقای نسل ۲ به نسل ۳ و ۴ در مناطق مختلف به همت وزارت ارتباطات در قالب پروژه‌هایی که به صورت uso طراحی شده بود، رقم خورد.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول یاد آور شد: ظرفیت و پتانسیل‌های دزفول باعث شده تا در حوزه ارتباطات و فضای مجازی به یک قطب تبدیل شود که باید سعی کرد با تلاش و پیگیری بیشتر ارتقا یابیم.

 

کد خبر 981182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha