اجرای پویش مردمی کمک به بازسازی عتبات عالیات در آستارا

قنبری از اجرای پویش مردمی کمک به بازسازی عتبات عالیات در شهرستان آستارا خبر داد.

«بهزاد قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا اظهارکرد: توسعه حرم ‌های مطهر مصداق تعظیم شعائر الهی، باقیات الصالحات و صدقه جاریه است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از اجرای پویش مردمی کمک به بازسازی عتبات عالیات در این شهرستان خبر داد و افزود: هر شهروند گیلانی فقط با پرداخت پنج هزار تومان می تواند در این پویش مردمی سهیم باشد.

 

وی تصریح کرد: دوستداران و عاشقان ائمه اطهار(ع) و خیران می توانند با واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۴۹۷۵۷ نزد بانک ملی ایران در این امر خیر سهیم باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه مشارکت در فیض توسعه حرم‌های مطهر و ایجاد امکانات برای تشرف بیشتر زائران در سال‌های آتی، فرصت معنوی ارزشمندی برای عرض ارادت به آستان ائمه اطهار(ع) در شرایط خاص اربعین امسال است گفت: کمک های مردم گیلان در قالب این پویش، صرف ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س)، گنبد حرم امام حسین(ع) و صحن عقیله بنی هاشم(ع) می شود.

 

قنبری با اشاره به اینکه مردم آستارا عشق و ارادت خود به اهل بیت(ع) را بارها نشان داده و در راستای بازسازی عتبات عالیات پیشگام بوده اند، خاطرنشان کرد: آستارایی ها در این پویش نیز سهیم شده و جهت بازسازی عتبات عالیات کمک می کنند.

کد خبر 981213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha