مسابقه عروسک سازی«من و مامانم » در کانون پرورش فکری بهشهر برگزار می شود

قضاییان گفت: همزمان با هفته کودک، مسابقه عروسک سازی«من و مامانم » در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهشهر برگزار می شود.

«سمانه قضاییان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: برنامه‌های هفته کودک امسال با توجه به هم‌زمانی با اربعین حسینی و ماه صفر، رنگ ‌و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته و با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور به ‌صورت مجازی اجرا و ارائه می‌شود.

 

مسئول كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان بهشهر افزود: در کنار همه برنامه های اجرا شده تلاش کردیم تا همزمان با هفته کودک، مسابقه عروسک سازی«من و مامانم » در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهشهر برگزار شود.

وی افزود: موضوع  این مسابقه، ساخت عروسک های خانگی و دستی با همکاری  مامان ها است و عروسک‌هایی که دارای لباس محلی باشند؛ از امتیاز ویژه برخوردار خواهند بود.

 

قضاییان زمان برگزاری مسابقه «من و مامانم » در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهشهر را از 16 مهر ماه تا 26 مهر اعلام کرد و گفت: کودکان بین 7 تا 12 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

مسوول كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان بهشهر با اعلام اینکه تصاویر عروسک های ساخته شده باید به اینستاگرام ارسال شود، یادآور شد: افراد می توانند عکس عروسک های ساخته شده خود را به آدرس اینستاگرام @markazebehshahr  ارسال کنند.

کد خبر 981222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha