تجلیل امام جمعه تبریز از کمک‌های مومنانه داوطلبان و خیرین هلال احمر

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی میان خانوارهای آسیب دیده از کرونا را همت عالی داوطلبان و خیرین هلال احمر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جمع خیرین جمعیت هلال احمر با تجلیل از خدمات هلال احمر اظهار داشت: کمک به همنوعان و نیازمندان دستور قرآن است و خداوند متعال در قرآن کریم خطاب به مومنان می فرماید؛ در راه خدا از آنچه خود دوست دارید انفاق کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: آنچه که در این میان حائز اهمیت است و جای تقدیرو تشکر دارد این است که نیروهای جمعیت هلال احمر که خودشان بصورت شبانه روزی در حوادث و بحرانها و سوانح جاده ای پیشگام و میداندار بوده و مشغول ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند علاوه بر انجام رسالت اصلی و بسیار خطیر و سنگین خویش در کنار آن داوطلبان و خیرین عضو جمعیت هلال احمر به کمک نیازمندان می شتابند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور هم بعنوان سفیران صلح تلاش می کنند.

وی با تجلیل از کمک‌های مومنانه داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این مقطع زمانی علیرغم  گرانی و تورم و کاهش ارزش پول ملی بواسطه تحریم ها و بی تدبیری بعضی از مسئولین اقتصادی خیرین و نیکوکاران و داوطلبان هلال احمر به کمک نیازمندان می شتابند که جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین «حمید حسین پور» مدیر عامل جمعیت  هلال احمر استان آذربایجان شرقی گزارشی از تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی ارائه کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان از بدو شیوع ویروس کرونا با کمک داوطلبان و خیرین،  اقدام به تهیه بسته های بهداشتی حاوی ماسک و مواد ضدعفونی و بسته های معیشتی کرده است.

وی ادامه داد: این بار 600 بسته شامل برنج، چای، رب، روغن مایع، ماکارونی، سویا، عدس، شکرو تن ماهی به ارزش هربسته 400 هزار تومان تهیه و در میان نیازمندان توزیع شده است.

کد خبر 981224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha