نگاه به داخل و باور جوانان ایرانی چاره رفع مشکلات اقتصادی کشور است 

حجت الاسلام رضا سالاری گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور باید چاره ای اساسی اندیشیده شود، چاره ای همچون نترسیدن از دشمنان و عملیاتی کردن نسخه مقام معظم رهبری که نگاه به داخل و باور جوانان ایرانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۱۸ مهر حجت الاسلام «رضا سالاری» در خطبه های نماز جمعه شهرستان عنبرآباد، با اشاره به وضعیت گرانی در کشور، گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور باید چاره ای اساسی اندیشیده شود، چاره ای همچون نترسیدن از دشمنان و عملیاتی کردن نسخه مقام معظم رهبری که نگاه به داخل و باور جوانان ایرانی است.

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، ابراز کرد: انتخابات آمریکا و هر کشور دیگر ربطی به ما ندارد و نباید بر مسائل کشور ما تاثیر گذارد.

وی خاطرنشان کرد: باید مشکل ساختار ناکارآمد اقتصاد حل شود و راه حل آن، اصلاح ساختار بودجه و نظام بانکی کشور است.

حجت الاسلام سالاری ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی بیان کرد: تقوا سرمایه شرافت و کمال واقعی انسان است‌.

خطیب جمعه عنبرآباد اظهار کرد: خوش اخلاقی از رحمت الهی ریشه می گیرد و انسان خوش اخلاق همیشه با نشاط و محبوب است و گناهانش مورد آمرزش قرار می گیرد.

وی ضمن تسلیت اربعین حسینی، عنوان کرد: امسال عزاداری های محرم و صفر به دلیل شیوع کرونا متفاوت تر از سال های گذشته بود اما الحمدالله در برگزاری این مجالس کلیه دستورالعمل ها رعایت شد که جا دارد از عموم عزاداران حسینی تشکر کنم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: انسان معاصر به این نتیجه رسیده که برای فلاح و رستگاری باید به ۲ مفهوم، عدالت و آزادگی به صورت کلیدی و عمیق فکر کند و آدرس این مفاهیم فقط در ۲ مکان نجف و کربلا است.

امام جمعه عنبرآباد ابراز کرد: نجف، مدفن مردی است که فقط به عدالت می اندیشید و به همین دلیل فرق مبارکش شکافته شد و کربلا مدفن مردی است که به دلیل آزاد بودن و آزادگی سر از تن مطهرش جدا شد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با نشر این ۲ مفهوم حق بزرگی به گردن انسانیت دارد چرا که چهل سال است، در مقابله با ظلم که وظیفه الهی ما است کوتاه نیامده ایم.

حجت الاسلام سالاری در خاتمه از حضور میدانی نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد  در مجلس شورای اسلامی در جمع پیازکاران و کشاورزان تشکر کرد و این مشی انقلابی باید سرلوحه کار دیگر مسئولین نظام قرار گیرد.

کد خبر 981263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha