مشکلات کشور تنها ناشی از بی‌کفایتی مدیران ارشد است/گره زدن مشکلات به تحریم ها درست نیست

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور با تأکید بر این که هیچ مشکل لاینحلی در کشور وجود ندارد، گفت: گره زدن مشکلات به تحریم ها درست نیست بلکه مصائب امروز ما به ویژه در حوزه اقتصادی ناشی از بی کفایتی برخی مسؤولان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنور» در همایش «شمیم حسینی» ویژه آغاز توزیع سه هزار سبد معیشتی تبرکی امامزادگان در مرحله چهارم رزمایش مواسات و همدلی که پیش از ظهر امروز(شنبه 19 مهر) در مجتمع امام خمینی(ره) اداره کل اوقاف و امور خیریه قم برگزار شد، اظهار داشت: از زحمات اداره کل اوقاف استان قم ومردم شریف که در این روزهای سخت کرونایی مردم نیازمند را تنها نمی گذارند، تقدیر و تشکر داریم.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز مردم ما با سه مشکل عمده رو به رو هستند، ابراز داشت: یک مشکل، تحریم های ظالمانه دشمن است که حتی ورود دارو را به کشور را تحت الشعاع قرار داده اند، عامل دوم برای فشار بر مردم فصلی و گذرا است و آن هم وضعیت سخت کرونایی حاکم بر کشور است.

 

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: ما متأسفانه روزانه به اندازه سقوط یک هواپیما در حال تلفات دادن هستیم و در این شرایط سخت ما هم باید جان خودمان و هم جان نزدیکان مان و مردم عزیزمان را حفظ کنیم و هم این که رحمی به حال پزشکان و پرستاران بکنیم و اگر هریک از ما بی توجهی موجب ضرر به دیگران شویم ضمان شرعی بر گردن خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور یادآور شد: فشار سوم بر مردم ناکارآمدی و بی لیاقتی برخی از مسئولان است چون حاضر نیستند تن به خطر بدهند و خودشان را گاهی در پرقوی اشرافیت مخفی می‌ کنند، لذا نیروی سرباز و فرمانده با انسان عادی تفاوت دارد و ما امروز شاهد برخی بی کفایتی ها هستیم.

 

وی با تأکید بر این که فشار از ناحیه دشمن با مقاومت مردم در این چهل سال ناکام مانده است، گفت: بنابراین مشکلات کشور ما ناشی از عامل سوم است و به مردم عزیزمان مژده می‌ دهیم که هیچ مشکل غیر قابل حلی نداریم و با شکل گیری مجلس جدید برنامه خوبی شکل گرفته که در آینده خبرهای خوبی به گوش مردم خواهد رسید.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: این مجلس با روحیه انقلابی و درسی که از مکتب امام و شهدا گرفته است و با تبعیتی که از اوامر راهگشا و چاره ساز رهبری دارد، در پی حل مشکلات کشور است و برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از برنامه رسیدگی به امور نیازمندان تحت عنوان «شمیم حسینی» ابراز داشت: الان در کشور روزها ده ها مورد داریم که به نیازمندان رسیدگی می‌شود، بنابراین مردم عزیز ما اهل حضور در میدان و همدلی و همراهی هستند و انشاءالله مسؤولان هم بتوانند نقش خود را ایفا کنند تا آینده کشور درخشان و روشن باشد.

کد خبر 981543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha