​دو مرکز نوآوری در گلستان به بهره برداری رسید

با حضور معاون علمی رئیس جمهور مرکز نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول و مرکز نوآوری شهرستان بندرترکمن به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، صبح امروز (شنبه ۱۹ مهر) با حضور «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مرکز نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول و مرکز نوآوری شهرستان بندرترکمن به بهره برداری رسید.

 

صبح امروز معاون علمی رئیس جمهور وارد استان گلستان شد و پس از استقبال مسئولان از چند شرکت دانش بنیان و فناور مستقر در شهرک صنعتی آق قلا  بازدید کرد.

 

آیین واگذاری عرصه به شرکت های دانش بنیان از دیگر برنامه هایی بود که با حضور ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در استان گلستان برگزار شد.

 

همچنین پیش از آیین افتتاح دو مرکز نوآوری در استان گلستان «سورنا ستاری»، معاون علمی رئیس جمهور از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان و ستاد مرکزی پارک علم و فناوری استان گلستان بازدید کرد.

 

بنا به گفته «مهدی غفاری»، رئیس پارک علم و فناوری گلستان شناسایی و هدایت نخبگان و کارآفرینان جوان در عرصه استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا از اهداف راه اندازی این مراکز نوآوری در استان گلستان است.

 

رئیس پارک علم و فناوری گلستان ابراز داشت: تلاش می کنیم از استارتاپ هایی این منطقه حمایت ویژه داشته باشیم تا زمینه ورود آنها به بازار را فراهم کنیم.

 

گفتنی است که برای راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه آزاد علی آبادکتول دو میلیارد تومان از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور  تامین اعتبار شده است.

 

در این مرکز مشاوره در زمینه‌های کسب و کار و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به دانشجویان انجام می شود.

 

کد خبر 981347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha