موردی از کرونا بین دانش آموزان گلستانی در مدارس گزارش نشده است

گوهری راد گفت: براساس نظر دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان هنوز هیچ موردی از ابتلای دانش آموزان در مدارس به کرونا گزارش نشده است.

«احسان گوهری راد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: براساس نظر دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان هنوز هیچ موردی از ابتلای دانش آموزان به کرونا در مدارس گزارش نشده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: بیماری بین همه اقشار مختلف جامعه وجود دارد و قطعا در صورت بروز کرونا در بین دانش آموزان براساس شیوه نامه هایی که آموزش و پرورش ارائه کرده است عمل خواهیم کرد.

 

گوهری راد بیان کرد: در رابطه با دانش آموز و یا کلاس درسی که در آن فردی به بیماری کرونا درگیر شده باشد آن کلاس درس را به مدت 14 روز تعطیل می کنیم و کلاس قرنطینه می شود.

 

وی افزود: اگر در سطح مدرسه بین چند دانش آموز و یا معلم شیوع کرونا مشاهده شود این قرنطینه در یک بعد وسیع تر و در سطح مدرسه انجام می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط بدی در سطح استان نداریم و اقدامات پیشگیرانه و ضدعفونی مدارس به صورت منظم انجام می شود.

 

گوهری راد به تمکین آموزش و پرورش از دستورالعمل های ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: هر مورد و مسئله ای از سوی شبکه بهداشت اعلام شود بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

 

وی در خصوص احتمال تعطیلی مدارس در آبان و آذر افزود: صحبت مستند برای تعطیلی مدارس از آبان و یا آذر مطرح نشده است و در صورتی که بخش هایی از استان با مشکل رو به رو باشد اقدامات پیشگیرانه در مدارس انجام می شود.

 

 

 

کد خبر 981381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha