اجرای یک هزار و ۴۷۰ تعمیرات در طرح «زیر نور آفتاب» توزیع نیروی برق شیراز

بیغرض گفت: از ابتدای شروع طرح تعمیرات جهادی «زیر نور آفتاب»، یک هزار و ۴۷۰ تعمیرات گروهی در شبکه‌ توزیع نیروی برق شیراز عملیاتی شده که نقش مطلوبی در کاهش قابل توجه خاموشی‌های بدون برنامه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن بیغرض»، امروز (شنبه 19 مهر) با اشاره به اجرای طرح تعمیرات جهادی «زیر نور آفتاب» در جمع خبرنگاران گفت: این طرح از سال 93 در شبکه توزیع نیروی برق شیراز آغاز شد و اکنون در تمامی کشور فراگیر شده است.

مدیر خدمات فنی شبکه توزیع نیروی برق شیراز افزود: این طرح در پی بارش برف سنگین در سال 92 و خاموشی و مشکلاتی در شبکه توزیع برق شیراز آغز شد که تا کنون تداوم یافته است.

وی اضافه کرد: هدف اصلی طرح «تعمیرات زیر نور آفتاب»، شناسایی و رفع مشکلات و عیوب شبکه توزیع برق تا پیش از مواجه شدن با شرایط بحرانی حاصل از تغییرات جوی و حوادث غیرمترقبه طبیعی است که از سال 93 به مرحله عملیاتی شدن رسیده است.

بیغرض اعلام کرد: شبکه توزیع نیروی برق شیراز از ابتدای شروع این طرح تا کنون، یک هزار و 470 تعمیرات گروهی در شبکه‌ تحت مدیریت خود عملیاتی کرده است که نقش مطلوبی در کاهش قابل توجه خاموشی‌های بدون برنامه داشته و موجب افزایش تامین برق پایدار در شرایط بحرانی و حوادث شده است.

وی همچنین با اشاره به آمار دیگری در این خصوص گفت: از سال 93 تا پایان سال 98 بیش از 413 هزار و 185 عیب و نقص فنی در شبکه توزیع برق شیراز نیز شناسایی و رفع شده است.

بیغرض با ابراز خرسندی از فراگیر شدن طرح تعمیرات جهادی «زیر نور آفتاب» بیان کرد: کسب دستاوردهای مطلوب در این طرح موجب شده است تا امروز شاهد فراگیر شدن طرح به عنوان مهندسی خلاقانه در کل کشور باشیم.

کد خبر 981527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha