شرکت پست رشد اقتصادی نقش آفرین است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به خدمات متنوع شرکت پست اشاره کرد و گفت: این نهاد در بهره وری و رشد اقتصادی نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(19مهر) در دیدار با مدیر و جمعی از کارکنان شرکت پست استان لرستان به مناسبت هفته پست اظهار داشت: خدمات پست در نظام جمهوری اسلامی متنوع، فراگیر، وسیع و گسترده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان صنعت پست را از قدیمی ترین و مردمی ترین نهادهای ارتباطی در کشور و نام آشنا عنوان کرد و ادامه داد: شرکت پست نقش مهمی در بهره وری و رشد اقتصادی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت پست با گسترش بازار الکترونیک در راستای ارائه خدمات به مردم  اقدامات مؤثری انجام داده است، بیان کرد: پیاده شدن دولت الکترونیک و ارائه بخشی از خدمات و تصدی گری دولت به اداره پست و پیشخوان ها در توسعه دولت الکترونیک مؤثر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توسعه دولت الکترونیک در کاهش رفت و آمدها عنوان داشت: در عصراطلاعات کنونی باید در هر تشکیلاتی سرعت، دقت و امنیت ارتقا یابد.

 

وی گفت: ورود به مسابقه رقابتی اقتصادی از جمله حمل و نقل در ارسال مراسلات در سطح بین الملل امر مهمی است که در سایه ضریب هوش بالای هر ایرانی در این زمینه باید موفق عمل کرد.

 

کد خبر 981629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha