مهارت‌آموزی جوانان مهم‌ترین برنامه کانون شهید محراب اهواز است

حجت‌الاسلام شکرانی با اشاره به فعالیت‌های کانون شهید محراب اهواز گفت: مهارت‌آموزی و اشتغالزایی جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های این کانون است.

«حجت‌الاسلام مصطفی شکرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: یکی از برنامه‌ریزی‌های کانون محراب اهواز از ابتدای مهرماه برگزاری برنامههای مسجد اشرفی اصفهانی به شکل عادی بود اما شیوع ویروس کرونا در موج دوم مانع از اجرای آن شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز ادامه داد: بنا بود که همزمان با سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی در 23 مهر مراسم یادبودی با حضور یکی از سخنرانان برجسته کشور برگزار شود اما موج دوم کرونا برگزاری این مراسم را لغو کرد.

 

وی به سایر فعالیت‌های این کانون اشاره کرد و افزود: اکنون فعالیت‌های کانون شهید محراب به صورت مجازی و در هفته یک روز حضوری برگزار می‌شود و محوریت کلاس‌ها موضوعاتی همچون قرائت قرآن و اخلاق است چرا که پیگیری موضوعات اخلاقی در این کانون از اولویت‌های مهم است.

 

حجت‌الاسلام شکرانی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این کانون تصریح کرد: با توجه به حساسیت بورس با حضور یکی از اساتید این حوزه دوره کامل بورس در 10 جلسه برای اعضای این کانون برگزار شد که خوشبختانه از استقبال بسیار خوبی برخوردار بود.

 

وی با بیان اینکه مهارت‌آموزی جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های این کانون است اضافه کرد: در صدد برگزاری دوره‌های مقدماتی تعمیرات موبایل و تعمیرات آبگرمکن و ... هستیم و برای نفرات موفق در این دوره مقدماتی کلاس‌های تکمیلی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز در پایان یاد آور شد: اشتغال یکی از مهم‌ترین نیازهای جوانان است و ما پس از برگزاری دوره تکمیلی مهارت‌آموزی علاوه بر اشتغالزایی، بازاریابی را برای اعضا انجام خواهیم داد.

 

کد خبر 981653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha