اقدامات کانون عترت در طرح کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی

حجت‌الاسلام هاشمی گفت: به مناسبت اربعین حسینی و با همکاری کانون فرهنگی هنری عترت اهواز و موسسات خیریه فعال در منطقه زرگان رزمایش عمومی کمک مؤمنانه برگزار و بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان توزیع شد.

«حجت‌الاسلام سید هاشم هاشمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به اجرای طرح امام محله با هدف پیگیری‌ مشکلات مردم مناطق محروم توسط نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: منطقه زرگان یکی از مناطقی است که این طرح در آن اجرا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت اهواز اضافه کرد: این کانون در یکی از محله‌های محروم اهواز فعالیت خود را انجام می‌دهد و در همین راستا یک گروه جهادی با هدف رفع مشکلات این محله راه‌اندازی شده است.

 

وی با بیان اینکه این گروه جهادی با همکاری حوزه علمیه امام مهدی (عج) فعالیت می‌کند افزود: یکی از اقدامات این گروه جهادی پیگیری وضعیت روشنایی خیابان‌های مناطق مسکونی فاقد روشنایی بود که با نصب لامپ این مشکل رفع شد.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه این کانون در طرح مواسات و همدلی مومنانه فعالیت‌های بسیار چشمگیری را اجرا کرده است افزود: به مناسبت اربعین حسینی و با همکاری موسسات خیریه فعال در منطقه زرگان یک رزمایش عمومی جهت جمع‌آوری کمک‌های مومنانه برگزار شد که طی آن بیش از 830 بسته معیشتی، 400 کیسه آرد، 300 کیلو گوشت، 160 عدد مرغ و 6 هزار ماسک جمع‌آوری و میان نیازمندان توزیع شد.

 

وی به برگزاری جام ورزشی محلات توسط این کانون خبر داد و ابراز کرد: برای اولین بار در سطح محله‌های اهواز یک مسابقات فوتبال به میزبانی کانون فرهنگی هنری عترت و با شرکت 32 تیم از سراسر اهواز اجرا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت اهواز در پایان یاد آور شد: همزمان با روز اربعین حسینی ایستگاه صلواتی با محوریت توزیع محصولات بهداشتی و همچنین ماشین‌نویسی توسط این کانون راه‌اندازی شد که بیش از هزار و 500 ماسک میان عزاداران حسینی توزیع شد.

 

کد خبر 981656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha