انطباق کار با کارگر در دومین مرکز بهداشت کارگری زندان های کشور در شیراز

ابراهیمی گفت: در دومین مرکز بهداشت کارگری زندان های کشور در شیراز سعی می شود تا زندانیان شاغل در کاری مطابق با استعداد آنها قرار گیرند و تطبیق کار با کارگر اعمال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (شنبه 19 مهر) از افتتاح دومین مرکز بهداشت کارگری زندان های کشور در شیراز به خبرنگاران گفت: این مرکز در مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز افتتاح و راه اندازی شده است.

مدیرکل زندان های فارس افزود: هدف از ایجاد این مرکز ارتقای سلامت زندانیان و پیشگیری از بیماری ها و حوادث شغلی است که به اتاق پزشک، نوار قلب، ادیومتری، اسپیرومتری، اپتومتری، بایگانی، و ... نیز مجهز شده است.

وی اعلام کرد: معاینه های طب کار، انجام مراقبت‌های بهداشتی، نظارت و کنترل موازین بهداشتی، همکاری در شناسایی، ارزیابی و کنترل عوامل زیان آور محیط کار، پیشگیری از حوادث و بیماری های ناشی از کار و حفاظت زندانیان شاغل از خطرات تهدید کننده سلامت در این مرکز به انجام می رسد.

ابراهیمی با اشاره به مزایای دیگر وجود این مرکز بیان کرد: در این مرکز سعی می شود تا زندانیان شاغل در کاری مطابق با استعداد آنها قرار گیرند و تطبیق کار با کارگر اعمال شود.

کد خبر 981668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha