پنج زندانی جرائم غیر عمد در استان یزد آزاد شدند/ ۱۹۱ زندانی در انتظار آزادی

افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اشاره به آزادی پنج زندانی جرائم غیر عمد در استان به مناسبت شهادت امام رضا (ع)، گفت: ۱۹۱ زندانی جرائم غیر عمد در انتظار آزادی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اسلام افشون، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی 5 زندانی جرائم غیر عمد در یزد خبر داد و گفت: این پنج زندانی به مناسبت شهادت امام رضا (ع) آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با اشاره به مبلغ مورد نیاز برای آزادی این پنج زندانی جرائم غیر عمد در استان یزد، اضافه کرد: برای آزادی این پنج نفر مبلغ 25 میلیارد و 556 میلیون ریال نیاز بود که با تلاش ستاد دیه در استان یزد مبلغ 4 میلیارد و 650 میلیون ریال پرداخت شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اشاره به اخذ مبلغ ۲۰ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه به همت اعضای کمیته صلح و سازش این ستاد، عنوان کرد: مابقی این مبلغ از منابع ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران و تسهیلات بانک‌های عامل به میزان 4 میلیارد و 650 میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این پنج نفر فراهم شد.

افشون با بیان اینکه مردم دارالعباده در ماه‌های محرم و صفر مشارکت بسیار خوبی در پرداخت هزینه‌های آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشتند افزود: هیئات، مردم و صاحبان روضه در استان در طرح هر هیئت آزادی یک زندانی بسیار خوب مشارکت و مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان را اهدا کردند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در پایان اظهار داشت: هم اکنون ۱۹۱ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که 100 میلیارد تومان برای آزادی آنها نیاز است.

کد خبر 983782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha