حمایت تسهیلاتی از شرکت های دانش بنیان استان گلستان

پهلوری گفت: در قالب تفاهم نامه با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور شرکت های دانش بنیان استان با تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی و کارمزد چهار درصد حمایت می شوند.

«حسن پهلوری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: انعقاد تفاهم همکاری با منظور راه اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منعقد شد.

 

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید گلستان بابیان اینکه مدت انعقاد این تفاهم نامه پنج ساله در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در قالب این تفاهم نامه تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان به شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناوری که در پارک علم وفناوری استان مستقر هستند و یا از طریق پارک علم وفناوری به صندوق کار آفرینی امید گلستان معرفی می شوند اختصاص می یابد.

 

پهلوری بیان کرد بر اساس این تفاهم نامه یک میلیارد تومان پارک و علم و فناوری در صندوق نوآوری و شکوفایی سرمایه گذاری می کند و دو برابر این مبلغ یعنی دومیلیارد تومان نیز از صندوق در این حساب سرمایه گذاری می شود و سه میلیارد تومان  نیز تسهیلات صندوق کار آفرینی امید گلستان برای حمایت از مراکز خلاقیت و نوآوری می پردازد.

 

وی با بیان اینکه از ماه آبان معرفی واحدها و مراکز فناور برای دریافت این تسهیلات آغاز می شود، بیان کرد: تهسیلات پنج ساله و با کارمزد چهار درصد به این مشاغل دانش بنیان پرداخت می شود.

 

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید گلستان تاکید کرد: از محل اشتغال روستایی در استان گلستان تاکنون 95 میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت شده است که یک هزار و 800 نفر از این تسهیلات بهره مند شدند.

 

پهلوری بیان کرد: منابع جدید از مرحله پنجم اشتغال روستایی به میزان 93 میلیارد تومان برای صندوق کارآفرینی امید گلستان در نظر گرفته شده است که پس از ابلاغ این اعتبارات به حوزه اشتغال روستایی اختصاص می یابد.

 

کد خبر 981673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha