آغاز پخش برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت یاد روز حافظ

سهرابی گفت: پخش برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت یاد روز حافظ از شامگاه ۱۹ مهر و با دعوت از شعرا و استاید برجسته و حافظ پژوهان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (شنبه 19 مهر) با اشاره به ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت یادروز حافظ به خبرنگاران گفت: برنامه های امسال به دلیل شیوع کرونا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به شکلی است که مخاطبان از طریق شبکه استانی فارس با حال و هوای حافظیه ارتباط برقرار کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: این برنامه ها از شامگاه روز شنبه 19 مهر و با دعوت از شعرا و استاید برجسته و حافظ پژوهان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: از صبح روز 20 مهر نیز برنامه «سر حافظ» از به صورت مستقیم از شبکه فارس و شبکه های سراسری پخش خواهد شد و برنامه های دیگری با عناوین «می بی غش» که  تشریح ابیات و غزلیات حافظ توسط مرحوم آیت الله «حائری شیرازی»، تصنیف و شعر خوانی مرحوم «رضوی سروستانی» در حافظیه، پخش مستند «ایران» و ... نیز در این روز پخش خواهند شد.

سهرابی با اشاره به برنامه های رادیو فارس در روزهای 19 و 20 تیر به این مناسبت اعلام کرد: پخش زنده برنامه «خلوتگه رندان»، پخش بیانات مقام معظم رهبری در کنگره بین المللی حافظ در سال 67، «حافظ راز»، «مهمان شیراز» و «از وایمار تا شیراز» از برنامه های این روزها در رادیو فارس به شمار می رود.

وی تاکید کرد: گزارش های تولیدی که با رویکرد زندگی و اشعار حافظ تولید شده و به ابعاد اجتماعی و کاربردی اشعار حافظ می پردازند نیز از اخبار شبکه های سراسری پخش خواهند شد.

کد خبر 981676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha