ترسیم حسرت و دلتنگی جاماندگان اربعین در سومین«سوگواره هنری اربعین»

دولت آبادی گفت: سومین سوگواره هنری «اربعین» در زمینه های فیلم و عکس، متون ادبی و بخش ویژه کودکان برگزار می شود.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به برگزاری سومین سوگواره هنری «اربعین» اشاره و اظهار کرد: این رویداد هنری با استفاده از ظرفیت های مردمی و به همت نوجوانان و جوانان مسجدی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، شرایط خاص اربعین امسال و لغو حضور زائران ایرانی در پیاده روی اربعین، این سوگواره در قالب سه بخش «متون ادبی، فیلم و عکس و ویژه کودکان» برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این سوگواره می توانند در بخش ادبی در رشته های «داستانک، دل‌ نوشته و خاطره نویسی»، در بخش فیلم و عکس در رشته های «فیلم کوتاه، نماهنگ و عکس» و در بخش ویژه کودکان در رشته های «شعرخوانی و نقاشی» حضور داشته باشند.

 

دولت آبادی «اربعین و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» را چهارمین محور این سوگواره دانست و گفت: با توجه به نزدیک شدن به نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت (شهید حاج قاسم سلیمانی) که بانی حضور پرشور مردم در پیاده روی اربعین در سال های اخیر بود، این محور اضافه شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد مهلت ارسال آثار به این سوگواره را تا دوشنبه، 26 مهرماه همزمان با پایان ماه صفر عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند از طریق پیام رسان های بله، واتس‌آپ و تلگرام آثار خود را به شماره 09392005992 ارسال کنند

 

کد خبر 981691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha