اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تازه تاسیس هلیلان راه اندازی می شود

حجت الاسلام فتاحی با بیان اینکه به زودی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هلیلان راه اندازی می شود، گفت: با راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هلیلان بخش قابل توجهی از خدمات فرهنگی تبلیغی در این اداره ارائه می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام صبح امروز(۲۰ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد:  در راستای ارائه خدمات فرهنگی با تلاش و پیگیری های انجام شده به زودی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هلیلان تاسیس خواهد شد.

 

حجت الاسلام « محمد فتاحی» با اشاره به محرومیت شهرستان تازه تاسیس هلیلان در ابعاد مختلف، تصریح کرد:  با توجه به محرومیت شهرستان هلیلان و ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان، مقدمات راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان فراهم خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه نشست های هماهنگی با فرماندار محترم شهرستان هلیلان در راستای راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شده است، ابراز کرد: با راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هلیلان بخش قابل توجهی از خدمات فرهنگی و تبلیغی از طریق این اداره به مردم این شهرستان ارائه می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بیش از گذشته به وظایف ذاتی خود  به برنامه ریزی، هدایت و راهبری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان خواهد پرداخت.

 

حجت الاسلام فتاحی گفت: باتوجه به فعالیت های گذشته این اداره کل در اعزام و استقرار روحانیون تبلیغی در روستاهای هلیلان و فعالیت هیئت های مذهبی و موسسات قرآنی در سال های گذشته، امید است با تاسیس این اداره، فعالیت های تبلیغی و جهادی از نظر کمی و کیفی در شهرستان هلیلان گسترش یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون مجوز فعالیت ۲ کانون فرهنگی تبلیغی در شهرک توحید و کهره هلیلان صادر گردیده و تعداد10 روحانی تبلیغی به صورت تمام وقت در شهرستان هلیلان  مستقرخواهد شد که  امر تبلیغ آموزه های دینی را به عهدخواهند داشت.

کد خبر 981800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha