افزایش حضور اکیپ های بازرسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ملابر

ولدی گفت: با افزایش حضور اکیپ های بازرسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح شهر ملایر برای مقابله با کرونا تا پایان هفته جاری، در حالت آماده‌باش کامل است.

«قدرت الله ولدی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر با بیان اینکه  این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد گفت : با توجه به روند افزایشی تعداد مبتلایان و اعمال محدودیت‌های جدید در استان همدان ، شهرستان ملایر تا پایان هفته جاری، در حالت آماده‌باش کامل است.

 

فرماندار ویژه ملایر گفت: مردم باید از حضور در تجمع‌ها، مراسم‌ها، مهمانی‌ها و اماکن عمومی  به طور جد خودداری کنند تا با کمک و همراهی آنها از وضعیت قرمز خارج شویم.

 

فرماندار ویژه ملایر افزود: دو دستگاه خودرو آژیرکش روزانه تا پایان شب پیام‌های هشدار  مقابله با کرونا را در سطح شهر به مردم اطلاع می دهند و شهرداری‌ها مرتب ضدعفونی اماکن را به طور جدی در دستور کار دارند و با همکاری اصناف روزانه ۵۰ هزار ماسک در سطح شهرستان تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: ورودی‌های چهار روستای همجوار ملایر، کنترل و نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری ملایر به‌ویژه تاکسی‌ها و  نظارت ویژه بر جایگاه‌های سوخت تشدید شود.

ولدی افزود: تا پایان هفته جاری، خاک‌سپاری متوفیان به صورت نوبت‌بندی انجام شود و بیشتر از ۱۰ نفر نباید در این مراسم‌ها حضور پیدا کنند.

 

وی اظهار کرد: پیرو دستورات استاندار و تاکیدات فرمانداری ویژه ملایر در ستاد کنترل و هماهنگی مقابله با بیماری کرونا، مبنی بر افزایش شمار گشت های بازرسی و نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ، اکیپی با مسئولیت معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان ملایر و حضور نمایندگانی از شبکه بهداشت، اداره صمت، هیات رئیسه اتاق اصناف و اصحاب رسانه، با حضور در سطح شهر ملایر، از فروشگاه های سطح شهر بازدید و بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی نظارت کردند.

  

 

 

 

 

کد خبر 981821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha