برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دفاع مقدس «فانوس» در صدا و سیمای مرکز فارس

کوشکی گفت: شیراز در روز ۱۱ آبان در سالن «شهید رکنی» صدا و سیمای مرکز فارس، میزبان اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دفاع مقدس «فانوس» خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (یکشنبه 20 مهر) از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دفاع مقدس «فانوس» در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: استفاده از زبان هنر در حفظ ارزش های دفاع مقدس برای آیندگان نقش موثری دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: جشنواره ملی دفاع مقدس تولیدات هنری «فانوس» یکی از این روش های هنری است که شیراز میزبان مراسم اختتامیه آن خواهد بود.

وی اضافه کرد: استان فارس در سومین جشنواره ملی دفاع مقدس تولیدات هنری «فانوس» موفق به کسب مقام دوم شد که کسب این رتبه موجب انتخاب فارس برای میزبانی از مراسم افتتاحیه چهارمین دوره از این جشنواره ملی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به آثار شرکت داده شده در جشنواره بیان کرد: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در حوزه های آثار رادیویی، فیلم، هنرهای نمایشی، تئاتر صحنه ای، تئاتر خیابانی، نمایش نامه، موسیقی و سرود، هنرهای تجسمی و سنتی و بخش آزاد بود.

کوشکی اعلام کرد: در اختتامیه جشنواره که در روز یکشنبه 11آبان از ساعت 15 در سالن «شهید رکنی» صدا و سیمای مرکز فارس برگزار خواهد شد، علاوه بر مسئولان ارشد استانی، شماری از مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز حضور خواهند یافت و استان های کشور جشنواره را به صورت ارتباط تصویری شرکت خواهند کرد.

کد خبر 981860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha