لزوم توجه به توسعه زیست‌بوم استارت ‌آپ‌های فضاپایه در کشور

سهرابی گفت: مطالبی در مورد اهمیت توسعه زیست‌بوم استارت ‌آپ‌های فضاپایه در کشور در وبینار آموزشی تخصصی در شیراز ارائه شد زیرا جای خالی برنامه اختصاصی به عنوان یک موضوع نوپا در این حوزه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (یکشنبه 20 مهر) با اشاره به برگزاری وبینار آموزشی تخصصی در شیراز به خبرنگاران گفت: این وبینار به مناسبت هفته جهانی فضا و با موضوع «اقتصاد فناوری فضایی و معرفی فرصت های کسب و کار در زنجیره ارزش فضایی» برگزار شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود:  وبینار مورد نظر که با همکاری سازمان فضایی ایران، اتاق بازرگانی فارس و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در شیراز برگزار شد مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت و به ارائه مطالب تخصصی و آموزشی و اطلاعاتی در حوزه اقتصاد فناوری فضایی پرداخت.

وی اضافه کرد: همچنین مطالبی در مورد اهمیت توسعه زیست‌بوم استارت ‌آپ‌های فضاپایه در کشور در این وبینار ارائه شد زیرا جای خالی برنامه اختصاصی به عنوان یک موضوع نوپا در این حوزه داریم.

سهرابی با تاکید بر اهمیت ماهواره ها بیان کرد: در دنیای امروز شاهد اهمیت و در دسترس بودن ماهواره ها هستیم و ماهواره های کوچک در دسترس مدارس نیز قرار داده شده اند.

وی ادامه داد: ساخت منظومه های ماهواره ای کوچک برای دسترسی به اینترنت در سراسر جهان، امروز مورد توجه شرکت ها قرار دارد و امروز ماهواره ها با داشتن مزایای گسترده در بخش های مختلف زندگی مردم تاثیرگذار شده است.

کد خبر 981927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha