سومین همایش ملی پیامبر اعظم(ص) هفته وحدت برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سومین همایش ملی پیامبر اعظم(ص) ۱۱ آبان ماه جاری همزمان با هفته وحدت به همت ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدرضا علیزاده، یکشنبه(۲۰ مهر)در نشست هماهنگی سومین همایش ملی پیامبر اعظم در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در سخنانی گفت: اولین همایش در سال ۹۳ با حضور آیت الله اراکی و همایش دوم در سال ۹۶ با حضور آیت الله اعرافی با حضور اقلیت ها و اهل تسنن برگزار شد.




مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این همایش در تقویم رویدادهای ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان به عنوان رویدادی که دبیرخانه دائمی آن در ستاد استان است؛ دو سالانه برگزار می شود.

 

 



وی در خصوص همایش سوم اظهار داشت: قرار بود نیمه دوم سال گذشته برگزار شود که به دلیل شهادت شهید سلیمانی و بعد هم به دلیل کرونا تاکنون موفق نشدیم اما به زودی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ۱۱ آبان در هفته وحدت با تشکیل کارگاه های مختلف و مراسم اختتامیه برگزار می شود.

 

 



علیزاده با اشاره به اینکه مدعوین همایش نسبت به دوره های قبل با توجه به شیوع کرونا به شدت تقلیل یافته و با حضور حدودا" ۵۰ نفر برگزار می شود؛ گفت: دبیری همایش با حجت الاسلام ذوالفقاری، مدیرپژوهشی جامعه المصطفی است.




وی همکاری دستگاه های مختلف برای برگزاری همایشی درخور شان را مورد تاکید قرار داد.

 

 

کد خبر 981934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha