نقش فعال سازمان های مردم نهاد در مدیریت کرونا/ از انتقاد سازنده و پیشنهاد ارزنده استقبال می کنم

آزادی با اشاره به نقش مهم و فعال سازمان های مردم نهاد این شهرستان در همکاری با مسئولان برای مدیریت بیماری کرونا، گفت: از انتقادات سازنده و پیشنهادات ارزنده استقبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار بدره صبح امروز(۲۰ مهر) در نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد این شهرستان، با بیان اینکه  از انتقادات سازنده و پیشنهادات ارزنده استقبال می کنیم، اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد در امر مبارزه با ویروس کرونا همکاری و تعامل خود را به خوبی با مسئولان و مدیریت شهرستان نشان دادند.

 

« یونس آزادی» با بیان اینکه از فعالیت سازمان های مردم نهاد فعال در مدیریت بیماری کرونا تشکر می کنم، ابراز کرد: سازمان های مردم نهاد شهرستان ضمن نقد عملکرد مدیریت شهرستان، پیشنهادات اجرایی خود را در حوزه های مختلف ارائه دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه سازمان های مردم نهاد، مدیران را مجاب به همکاری با خود نمایند، یادآور شد: همراهی و تعامل سازمان های مردم نهاد در پیشبرد امور و همکاری با مدیران و درا راستای خدمت به مردم نقش مهمی در زمینه مجاب کردن مدیران و همراهی آنان با سازمان های مردم نهاد دارد.

 

فرماندار بدره با بیان اینکه آمادگی داریم با استفاده از امکانات شهرستان، هزینه های فعالیت سازمان های مردم نهاد را کاهش دهیم، افزود: دوره های آموزشی لازم را برای ارتقاء آشنایی اعضاء سازمان های مردم نهاد با قوانین و مقررات برگزار خواهد شد.

 

آزادی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد چالش ها و مشکلات شهرستان در حوزه های فعالیت خود را شناسایی و به مسؤلین مربوطه و فرمانداری ارائه نمایند.

 

گفتنی است در این نشست، مدیران سازمان های مردم نهاد شهرستان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص تعامل با مدیران شهرستانی و استانی و تعامل و مشارکت در برنامه ها را مطرح و بیان کردند.

کد خبر 982009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha