نمایشگاه نقاشی«هنر من» در آستارا برپا شد

نمایشگاه نقاشی انفرادی«هنر من» در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا برپا شد.

«شاپور تشرینی» در حاشیه گشایش نمایشگاه نقاشی«هنر من» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: نمایشگاه نقاشی انفرادی«هنر من» به مناسبت روز بزرگداشت حافظ و با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان رشته های مختلف هنری در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۳۵ اثر از صحرا صادقیلر عضو آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی کمال الملک با موضوع طبیعت و چهره انسان در معرض دید عموم گذاشته شده است، افزود: بیشتر تابلوهای هنری این نمایشگاه در سبک های رئال، سورئال و امپرسیون هستند.

 

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه انفرادی نقاشی توسط صحرا صادقیلر نخستین تجربه این هنرمند آستارایی است، تصریح کرد: این هنرمند با برداشت ذهنی که از طبیعت و چهره انسان ها داشته، به خلق آثار پرداخته است.

 

تشرینی خاطرنشان کرد: نمایشگاه نقاشی«هنر من»به همت آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی کمال الملک به مدیریت فریبا غزنوی و با مشارکت انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برپا شده است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا افزود: این نمایشگاه تا روز پنجشنبه هفته جاری و در دو شیفت زمانی صبح و عصر برای بازدید عموم دایر است.

 

تشرینی اظهارکرد: ۴۰۰ هنرمند آستارایی در هفت انجمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا عضو هستند.

کد خبر 982017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha