خبرنگار مطالبه گر حمایت می‌شود

حجت‌الاسلام میرزایی امربه‌معروف و نهی از منکر را از وظایف ذاتی رسانه‌ها دانست و گفت: از اصحاب رسانه در حوزه مطالبه گری صحیح و امربه‌معروف و نهی از منکر دفاع و حمایت خواهیم کرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین«روح‌الله میرزایی » امروز(20مهر) در جلسه نشست خبری که به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در اداره کل دادگستری استان برگزار شد، بابیان اینکه تخلفات بانک سرمایه توسط یک کارمند آمر به معروف بازگو شد، اظهار کرد:کارمندی که اخراج شده به محل کارش بازگشت و حکم جذبش تمدید شد اگر دستگاه تمکین نکند برخورد قانونی اعمال خواهد شد، طی حضور این کارمند در چند برنامه تلویزیونی فشار رسانه‌ای وارد شد و اتفاقات خوبی رقم خورد.

 

قائم‌مقام دبیر و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امربه‌معروف کشور افزود: وظیفه ما پیگیری مطالبات مردم نیست اما اگر کسی جایی به علت  اجرای امربه‌معروف آسیب ببیند باید حمایت کنیم، برخی از دوستان می‌خواهند مردم از صحنه خارج‌شده و ما کار را انجام دهیم.

 

حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: در بحث حمایت از مردم ما پای‌کار هستیم، ازآنجایی‌که مردم در موارد خاص نمی‌توانند ورود پیدا کنند، گروه‌های تخصصی جهادی امربه‌معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف اعم از محیط‌زیست باید به داد مردم برسند.

 

وی بابیان اینکه ایجاد گروه‌های تخصصی در راستای دستیابی دریافت بهترین نتیجه و اثرگذاری در دستور کار است، گفت: به مردم باید تذکر داده شود نه اینکه تحکیم شود، ما از گروه‌های جهادی ستاد حمایت خواهیم کرد.

 

حجت‌الاسلام میرزایی با اشاره به اینکه در چهارمین سفرم به مازندران هستم،گفت: ایجاد زباله‌سوز در ساری دغدغه نماینده ولی‌فقیه در مازندران بوده است، پول آمده ولی زباله‌سوز تأسیس نشده است، این مطالبه گری همان گامی است که در مقابله با فساد انجام‌شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در گیلان هم‌ارتفاع زباله به ۹۰‌متر رسیده است، گفت: این معضلات را در سطح کشور داریم، ما دریاچه شیرابه زباله را در تهران داریم که نظیر ندارد، مسئولان کمک کنند مطالبه گری کنیم تا این مسائل حل شود.

 

حجت‌الاسلام میرزایی متذکر شد: ما رسانه را ازجمله همکاران امربه‌معروف و نهی از منکر می‌دانیم و حمایت خواهیم کرد، خبرنگاری ماهیتش این است که مطالبات مردم را به نتیجه می‌رساند، مطالبه گری جدی باید سرلوحه امور رسانه‌ها باشند و پرونده‌های تحقیقی بردارند.

 

قائم‌مقام دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور اضافه کرد: رسانه با یک کار فرهنگی و مطالبه گری می‌تواند نقشی ایفا کند که بسیاری از منکرات برطرف شود، ستاد استان هم تمام‌قد پای‌کار حمایت از خبرنگاران است. 

 

 

کد خبر 982081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha