حفاظت و حراست از محیط زیست وظیفه همگانی است

صفری با بیان اینکه حفاظت و حراست از محیط زیست وظیفه همگانی است، گفت: احساس مسئولیت، گامی در راستای کاهش تاثیرات مخرب زیست محیطی است و باید در این راستا تلاش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از نکا، « رقیه صفری» امروز ( ۲۰ مهر) در آیین پاکسازی ساحل شهدای ارتش نکا و در جمع افراد حاضر در این مراسم اظهار کرد: بحث پاکسازی و اهمیت آن در راستای نهادینه کردن این فرهنگ است و باید در این راستا تلاش شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران افزود: همه ما می دانیم که زباله علاوه بر نازیبایی اطراف ما، عامل تهدید کننده سلامت است و باید همه ما وظیفه خود دانسته و  پاکی را از محیط اطراف خود شروع کنیم.

وی یادآور شد: با تاکیدات استاندار مازندران، در کل استان مازندران با حضور اقشار مختلف پاکسازی ساحل اجرایی شد تا همه ما با هم در راستای حفاظت و حراست از محیط زیست اقدام کنیم.

 

صفری گفت: احساس مسئولیت، گامی در راستای کاهش تاثیرات مخرب زیست محیطی است و باید در این راستا تلاش شود.

معاون استاندار مازندران در پایان با اعلام اینکه همه ما باید در میدان عمل حاضر باشیم تا این فرهنگ برای آحاد جامعه نهادینه شود، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا در محیط زیست شاهد چهره نازیبا نباشیم و محیط زیست سالم را برای وارثین خود به ارمغان بگذاریم.

کد خبر 982094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha