اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان  با پارک  علم و فناوری تفاهم نامه منعقد کردند

مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته استاندارد، اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان با پارک و علم فناوری تفاهم نامه منعقد کردند.

«مجید محبی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: امسال هفته استاندارد به نام استاندارد و تجارت محصولات دانش بنیان و فناوری های نوین نامگذاری شده است.

 

مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان ادامه داد: بازدید از قسمت های مختلف پارک علم و فناوری استان انجام شد که در پایان تفاهم نامه همکاری میان اداره کل استاندارد استان و پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان به امضاء رسید.

 

محبی یادآور شد:  مشارکت در تدوین استانداردهای ملی، بین المللی و محصولات نوین، برگزاری دوره های آموزشی مشترک، انجام پروژهای تحقیقاتی مشترک، استفاده از ظرفیت های آزمایشگاهی مشترک و همکاری های موثر بین اداره کل استاندارد و پارک علم و فناوری از بندهای این تفاهم نامه است.

 

وی افزود: تقدیر از واحدهای تولیدی نمونه استانی، مدیران کنترل کیفیت نمونه استانی، کارمند نمونه و برگزیدگان مسابقات ورزشی، شرکت در برنامه زنده تلویزیونی مل ترمی، شرکت در برنامه زنده تلویزیونی پرستاره،پاسخگویی به مطالبات شهروندان،اکران فیلم سینمایی برای همکاران اداره کل استاندارد از دیگر ویژه برنامه های هفته استاندارد سیستان و بلوچستان خواهد بود.

کد خبر 982144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha