۱۰۰ کلاس درس در شمال شهر بیرجند در دست احداث است

میرجعفریان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ کلاس درس در شمال شهر بیرجند احداث می شود، گفت: امسال حدود ۲۰۰ کلاس درس در سطح استان نیز در دست احداث است که تا پایان سال و حداکثر آغاز سال تحصیلی آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سیدکمال الدین میرجعفریان» صبح امروز (۲۱ مهر) در حاشیه بازید از پروژه های آموزشی در حال احداث بیرجند در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود فضای آموزشی در استان، اظهار کرد: در برخی از نقاط شهرستان بیرجند با کسری فضای آموزشی مواجه هستیم که خوشبختانه امروز شاهد پیشرفت احداث تعداد زیادی فضاهای آموزشی در سطح شهر بیرجند هستیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته حدود 200 کلاس درس تکمیل و به اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تحویل شد، افزود: امسال نیز حدود 200 کلاس درس در حال احداث است که تا پایان سال و حداکثر آغاز سال تحصیلی آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی با تاکید بر اینکه در شمال شهر بیرجند نیازمندی های آموزشی بیشتری وجود دارد، افزود:  خوشبختانه در این زمینه با برنامه ریزی های انجام شده با کمک دولت، نهادهای حمایتی و انقلابی و خیرین مدرسه ساز اقدامات شایسته ای انجام شده است.

 

میرجعفریان با اشاره به اینکه در حال حاضر احداث بیش از 100 کلاس درس در شمال شهر بیرجند در دست اجرا است، ادامه داد: در جنوب شهر بیرجند نیز بر اساس تفاهم نامه هایی با راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان منعقد شده و زمین مورد نیاز برای فضاهای آموزشی تامین شده است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان جنوبی با بیان اینکه از همه فرصت های مالی برای بهره برداری سریعتر فضاهای آموزشی باید استفاده شود، گفت: حذف مدارس غیر استاندارد از نظر سیستم های گرمایشی و سرمایشی  نیز در دستور کار قرار گرفته است که در حال حاضر در نقطه های پایانی قرار دارد.

 

 وی با اشاره به اینکه حذف مدارس کانکسی نیز از دیگر اقدامات بسیار خوب در زمینه فضاهای آموزشی بوده است، افزود: بر اساس تفاهم با بنیاد برکت احداث 58 کلاس درس در سطح استان آغاز شده و در حال اجرا است.

کد خبر 982146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha