مرسولات پست اینترنتی موجب کاهش هزینه های خریدار و فروشنده شد

مدیر شرکت پست شیروان گفت: امسال مرسولات پست اینترنتی موجب کاهش هزینه های خریدار و فروشنده شد.

«محمد خالقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: با شیوع کرونا، مرسولات پستی این شهرستان به صورت خرید اینترنتی و مجازی صورت گرفته که از طرفی باعث کاهش هزینه ها برای خریدار و فروشنده شده است.

 

مدیر شرکت پست شیروان بیان کرد: بسیاری از فروشندگان از حالت اجاره مغازه درآمده و از این طریق فروش دارند که بیشترین مرسولات صادره شیروان مربوط به فروش عسل بوده است.

 

خالقی عنوان کرد: همچنین مرسولات (وارده) پست اینترنتی این شهرستان ۶۰ درصد افزایش داشته که شامل خرید مردم شهرستان از سایر نقاط با شرکت های مطرح دیجی کالا و غیره است.

 

وی خاطرنشان کرد: شیوع کرونا در سال جاری، مرسولات (صادره) پست اینترنتی این شهرستان خراسان شمالی را دو و نیم برابر افزایش داد.

 

وی تصریح کرد: تا قبل از شیوع کرونا خریداری مرسولات صادره پست اینترنتی بسیار کمتر بود که دلیل افزایش آن ماندن شهروندان در خانه برای پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی است.

 

مدیر شرکت پست شیروان در خصوص خدمات رسانی بهتر به روستاییان اظهارداشت: راه اندازی دفاتر پیشخوان در روستاها طرح جدیدی است که قرار است به زودی انجام شود که اینک دو دفاتر پیشخوان در روستای خانلق از توابع بخش مرکزی شیروان فعالیت دارد.

 

به گفته خالقی اینک این شهرستان ۲۰ دفتر آی سی تی و  هشت دفتر پیشخوان دارد که از این تعداد پنج دفتر با اداره پست قرارداد بسته اند.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 982175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha