برگزاری مسابقه بزرگ خانوادگی حفظ قرآن کریم در همدان

اصغری گفت: «مسابقه بزرگ خانوادگی حفظ قرآن کریم» ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان همدان برگزار می‌شود.

«زهرا اصغری»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مسابقه بزرگ خانوادگی حفظ قرآن کریم ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان همدان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: این مسابقه در چهار گروه سنی، نونهالان ۴ تا ۱۰ سال با محوریت حفظ «سوره فجر»، گروه سنی نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ سال با محوریت حفظ «سوره انسان»، گروه سنی جوانان ۱۹ تا ۳۰ سال با محوریت حفظ «سوره یاسین» و بزرگسالان ۳۱ تا ۶۰ سال با محوریت حفظ «سوره واقعه» ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: به دلیل کرونا و دوری از تجمع در یک مکان، این آزمون در چهار روز متوالی از ۲۷ مهر ماه لغایت ۳۰ همین ماه برحسب گروه سنی در سالن همایش‌های بزرگ دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.

اصغری با بیان اینکه برای برگزیدگان این مسابقه جوایز نقدی در نظر گرفته شده است، گفت: جوایر گروه نخست، مبلغ ۱۵۰الی ۲۰۰هزار تومان، گروه دوم، ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان، گروه سوم ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار و گروه چهارم ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تمام کادر و پرسنل دانشکده‌های پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و درمان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان همدان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد انگیزه و کشف استعداد نخبگان قرآنی خواهد بود.

وی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به گروه فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی همدان در پیام رسان تلگرام به نشانی t.me/quranin۹۹umsha در جریان اطلاعیه‌ها و مطالب آموزشی درج شده قرار گیرند.

کد خبر 982181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha