نمایشگاه مهر ماندگار به کار خود پایان داد

جعفری گفت: نمایشگاه مهر ماندگار در گرگان پس از پنج روز فعالیت به کار خود پایان داد.

«رضا جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این توفیق را نداشتیم که در قالب خادمان موکب علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در کربلای معلی با برپایی موکب به زائران حسینی خدمت ارائه کنیم.

 

مدیر موکب علی بن موسی الرضا(علیه السلام) بیان کرد: اگر چه جسم ما اینجا بود اما روح و دل و جان ما در این ایام در کربلای معلی است و تلاش کردیم که اندکی از آنچه که در اربعین در کربلا خدمت می کردیم در قالب برپایی نمایشگاه در شهر و منطقه خود ارائه کنیم و آن حس و حال را به مردم دارالمومنین گرگان منتقل کنیم.

 

جعفری بیان کرد: در این نمایشگاه هر آنچه در کربلای معلی موکب علی بن موسی الرضا(علیه اسلام) فعالیت می کرد شبیه آن خدمت در این مکان عرضه شد.

 

وی به طرح هبه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه غرفه هایی درمانگاه سلامتی، خیاطی، کفاشی و آرایشگاه، محصولات فرهنگی و یادمان شهدا و امداد و نجات در نظر گرفته شده بود.

 

مدیر موکب علی بن موسی الرضا(علیه السلام) ابراز داشت: این نمایشگاه از روز (چهارشنبه 16 مهر تا 20 مهر) در جنب مصلی گرگان دایر بود.

 

جعفری بیان کرد: خادمان موکب علی بن موسی الرضا(علیه السلام) همپای عزیزان کادر درمانی سلامت از ابتدا روزهایی که با کرونا جامعه مبتلا شد وارد عمل شدند و تلاش کردیم که تولید ماسک و بسته های بهداشتی و توزیع آن را به شکل رایگان در مناطق محروم و حاشیه شهرها داشته باشیم.

 

وی افزود: همزمان با این اقدام نسبت به تهیه و توزیع بسته های معیشتی مواد غذایی اقدام شد و توانستیم در آن ایام هفت هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان بین اقشار آسیب دیده جامعه توزیع کنیم.

 

جعفری گفت: روند خدمتگذاری همچنان ادامه دارد و خیران می توانند از طریق شماره تماس 3814 برای حمایت از اقدامات موکب علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و دستگیری از نیازمندان اقدام کنند.

 

 

 

 

کد خبر 982213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha