مدیر ستاد فهمای قم درگذشت علیرضا فتحی پور را تسلیت گفت

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم درگذشت علیرضا فتحی پور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در گذشت علیرضا فتحی پور سردبیر اسبق خبرگزاری شبستان را تسلیت گفت و از خدمات ارزنده قرآنی این حافظ قرآن به کشور قدردانی کرد.

 

مهندس علیرضا فتحی‌پور، متولد 13 بهمن ساال 1351 و فارغ التحصیل رشته مهندسی و متولد همدان بود. مرحوم مهندس فتحی پور در سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ سردبیر خبرگزاری شبستان و همزمان مجری کارشناس برنامه به سوی ظهور تنها برنامه مهدوی صداو سیما بودند.

 

علیرضا فتحی پور در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم علیرضا فتحی پور در این سال، فعالیت در برنامه روز خدا محسوب می‌شود.

 

کارشناس‌مجری برنامه ترنم آیات، راز آسمان، راز آفرینش و ... رادیو قرآن، برنامه به رنگ خدا در رادیو ایران، مجری‌کارشناس برنامه اردیبهشت شبکه چهار سیما، مجری‌کارشناس برنامه‌های قرآنی بشارت، به سوی ظهور همچنین برنامه تلویزیونی روز خدا اشاره کرد که توانست با مهارت خود در اجرا مخاطبان فراوانی را از آن برنامه‌های دینی تلویزیون کند. همچنین او حافظ کل قرآن کریم و از قاریان خوش‌صوت کشورمان بود.

 

مرحوم فتحی‌پور همچنین حافظ کل قرآن کریم و از قاریان خوش‌صدا کشور بود.

 

علیرضا فتحی پور که در این سال ها مدیریت گروه علوم قرآنی رادیو قرآن را بر عهده داشت، پس از تحمل یک دوره بیماری، شنبه ۱۹ مهر ماه در سن ۴۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت  و فردا سه شنبه (۲۲ مهر) در زادگاهش همدان به خاک سپرده می شود.

 

کد خبر 982215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha