۳۰آبان آخرین مهلت ارسال آثار به دهمین دوره جشنواره داستان کوتاه «یوسف»

صادقی سنگدهی گفت: همزمان با سراسر کشور مرحله استانی دهمین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» با مهلت دریافت آثار تا پایان آبان ماه سال جاری در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدمحمد صادقی سنگدهی» امروز(21مهر) در جمع خبرنگاران از برگزاری دهمین دوره جایزه ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» خبر داد و گفت: داستان های ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید دارای ویژگی هایی همانند توجه و استفاده از زبان و ادبیات محلی و ویژگی‌های بومی استان، پرداخت دستاوردها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها و...باشند.

 

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران «دفاع مقدس»، «دفاع از حریم اهل بیت (ع)»، «مقاومت 45 روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر»، «مقاومت ملل» و «بیداری اسلامی» را موضوعات این جشنواره برشمرد وافزود: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «یوسف» جهت حضور در مرحله استانی 30آبان ماه سال جاری است.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود، ادامه داد: محدودیتی از نظر تعداد اثر وجود نداشته و هر نویسنده مازندرانی حق شرکت در بیش از یک استان را نیز ندارد.

 

صادقی سنگدهی با بیان اینکه آثار ارسالی باید در قالب WORD از یک تا 5 صفحه A4 ارائه شود و قبلا در کتاب یا نشریه‌ای منتشر نشده باشد، یادآورشد: 10برگزیده استانی این جشنواره 5 آذر سال جاری معرفی می شوند.

 

وی با بیان اینکه آثار برگزیده ضمن چاپ در کتاب جشنواره، به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد، گفت: علاقه مندان به شرکت در دهمین جشنواره« یوسف» می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و یا شماره پیام‌رسان 09380104507 ارسال کنند.

 

کد خبر 982233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha