تهیه و توزیع تبلت و لوازم التحریر  به مناسبت اربعین حسینی ویژه دانش آموزان نیازمند انجام شد

حجت الاسلام فراستی با اشاره به مسئله آموزش دانش آموزان در قالب فضای مجازی گفت: هزینه هایی که خیران و نیکوکاران برای پیاده روی اربعین و یا اطعام در نظر گرفته بودند صرف تأمین و توزیع لوازم التحریر، تبلت و گوشی همراه شد.

« حجت الاسلام محمد حسام فراستی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در رابطه با فرآیند عملکرد کانون فرهنگی هنری مصلی هشتگرد در ایام اربعین حسینی گفت: محرومیت زدایی و توجه به تأمین نیازهای نیازمندان از اصلی ترین برنامه های کانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه شهر هشتگرد است. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه هشتگرد در شهرستان ساوجبلاغ افزود: راهنمایی ها و هم اندیشی های امام جمعه این شهر « حجت الاسلام روح الله مختاری» به نوبه خود سهم ویژه ای در روند رسیدگی به محرومان و پاسخگویی به نیازهای آنان با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد داشته است. 

 

وی ادامه داد: از همان ابتدای، شکل گیری پویش مهر حسینی با هدف پرداخت اجاره بهاء منازل خانواده های محروم و در ادامه تأمین و توزیع بسته های معیشتی مورد توجه ویژه خیران و نیکوکاران مسجدی با محوریت کانون فرهنگی هنری قرار گرفت. 

 

امام جماعت مسجد جامع سیدالشهداء ینگی امام عنوان کرد: با توجه به شرائط شیوع کرونا، مسئله آموزش دانش آموزان در قالب فضای مجازی انجام می شود که متناسب با این مطلب تأمین تبلت یا گوشی همراه اندروید ضروری است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه هشتگرد در پایان خاطرنشان کرد: هزینه هایی که خیران و نیکوکاران برای پیاده روی اربعین و یا اطعام در نظر گرفته بودند صرف تأمین و توزیع لوازم التحریر، تبلت و گوشی همراه شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 982241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha