​بارش موثری تا ۱۰ روز آینده در گلستان پیش بینی نمی شود

محمد قلی پور گفت: کشاورزان گلستانی به این مهم توجه داشته باشند که تا ۱۰ روز آینده بارش موثری در استان نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمود محمدقلی پور» صبح امروز (دوشنبه 21 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس مدل های هواشناسی تا 10 روز آینده بارش موثری را در استان گلستان نخواهیم داشت و با توجه به اینکه در فصل کشت محصولات پاییزه قرار داریم کشاورزان باید به این مهم توجه داشته باشند.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: براساس الگوهای هواشناسی جو نسبتا پایداری را تا پایان هفته در پیش رو خواهیم داشت گرچه امشب موج کوتاهی وارد استان می شود و ممکن است باعث افزایش ابر در برخی از نقاط استان شود.

 

محمدقلی پور بیان کرد: ناحیه شرقی پارک ملی گلستان امروز سردترین نقطه استان گلستان بود و دمای سه درجه بالای صفر از ایستگاه هواشناسی این منطقه گزارش شده است که تقریبا یک هوای زمستانه را به ثبت رسانده است.

 

وی گفت: همچنین صبح امروز دما در مناطق میان دشت مثل کلاله، گنبدکاووس و مزرعه نمونه و منطقه های غربی و کردکوی به حداقل هفت درجه سانتیگراد رسید.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ابراز داشت: ایستگاه های هواشناسی مناطق شرق و مناطق کوهپایه ای مثل علی آباد کتول و مینودشت دمای 12 درجه سانتیگراد و نوار ساحلی و شهرستان های بندرگز و بندرترکمن دمای 11 و 10 درجه سانتیگراد را صبح امروز به ثبت رسانده است.

 

محمدقلی پور گفت: پیش بینی می شود امروز دمای هوا در گرگان به 28 درجه سانتیگراد برسد که نسبت به روز گذشته مقداری افزایش نشان می دهد.

 

کد خبر 982249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha