تشدید بازرسی های روزانه از اصناف در ملایر

فارسی گفت: با توجه به وضعیت قرمز و شیوع موج سوم کرونا بازرسی های روزانه از اصناف در ملایر تشدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ملایر گشت های مشترک بازرسی با اکیپی متشکل از معاون سیاسی ،معاون برنامه ریزی،رئیس اداره اماکن،بازرسین اداره صنعت ،معدن و تجارت ، معاون مرکز بهداشت، هیئت رئیسه اتاق اصناف در ملایر آغاز شد.

«حسین فارسی» در حاشیه این بازرسی ها در جمع خبرنگاران گفت: روزانه 15 اکیپ بازرسی رعایت پروتکل های بهداشتی از اصناف سطح شهر بازرسی می کنند.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ملایر  افزود: هر روز از 150 واحد تجاری بازدید و بازرسی انجام شده و با واحدهایی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می شود.

 

 وی با اشاره به تشدید بازرسی های بهداشتی در خصوص مقابله با کرونا در سطح تمامی اماکن عمومی و عرضه مواد غذایی، گفت: نانوایی ها یکی از مراکز حساس در این زمینه هستند و باید با جدیت موارد بهداشتی را در مقابله با کرونا رعایت کنند.

 

وی افزود: نانوایی ها ملزم هستند حتما هنگام برداشتن خمیر و آماده سازی آن از دستکش استفاده کنند و در طول کار نیز مرتب از ماسک استفاده کنند ودستکش داشته و دست های خود را با محلول الکل ضد عفونی کنند.

 

فارسی  تصریح کرد : هیچ نانوایی حق گرفتن پول نقد از مردم را ندارد و برای این کار باید شخص جداگانه ای در نانوایی حضور داشته باشد، همچنین باید کارت خوان در نانوایی جهت استفاده از کارت موجود باشد.

 

 در این بازدیدها دو واحد نانوایی متخلف امروز پلمپ شدند و نظارت در سطح دیگر نانوایی ها هم با شدت ادامه دارد.

کد خبر 982259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha