خانواده شهدا از پایه‌های مستحکم  انقلاب هستند

حجت الاسلام سپهوند، تکریم خانواده شهدا را وظیفه و موجب عزت و سربلندی خواند و گفت: خانواده شهدا از پایه‌های مستحکم انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(21مهر)  به همراه رئیس بنیاد شهید در دیدار با جانبازان سرافراز علی نظر توکلی، احمد مبینی و خانواده شهید پرویز حبیبی، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان تجدید روحیه است.

 

امام جمعه ازنا با بیان اینکه خانواده شهدا از پایه‌های مستحکم  انقلاب هستند، ادامه داد: مردم و مسئولین خود را موظف به تداوم حرکت در مسیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند.

 

وی عزت و سربلندی امروز انقلاب را به برکت خون شهدا عنوان کرد و گفت: امروز همه ما در ادامه این راه و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت رسالت خطیری بر دوش داریم.

 

حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت عمل به وصیت شهدا تأکید و خاطرنشان کرد: باید با احساس مسئولیت، تعهد به کار و اخلاص در عمل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری با تمام توان در مسیر آنان حرکت کنیم.

 

امام جمعه ازنا تصریح کرد: احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک وظیفه و حقیقت است و موجب افتخار و سربلندی است که خادم ایثارگران و خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.

کد خبر 982276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha