فرهنگ سازی برای انتظار فرج نیازمند حرکت های جهادی است

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم شناسایی فرصت ها، تهدیدها و آسیب های مباحث مهدویت تاکید کرد و گفت: دشمنان اسلام همواره در ترس از حاکمیت عدل به سر می برند، در بحث مهدویت هر قسمتی که به ضرر دشمن است شناسایی و درقالب حرکت های جهادی ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(21مهر) در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد مهدویت استان مازندران در این نشست ضمن قدردانی از عملکرد بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان و تمجید از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ۹ ربیع‌الاول؛ سالروز آغاز امامت امام زمان(عج)، گفت: همه ادارات در حد توان خود در این زمینه قدم بردارند و به بنیاد مهدویت در زمینه های مالی، مکان و ... کمک کند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه افضل جهاد امتی انتظار فرج است، اظهار کرد: باید تمام تلاش خودمان را انجام دهیم تا اندیشه ناب مهدوی را از اندیشه های خرافی جدا کنیم و مهدویت ناب را معین و معرفی کنیم .

 

وی برلزوم شناسایی فرصت ها، تهدیدها و آسیب های مباحث مهدویت تاکید کرد و افزود: دشمنان اسلام همواره در ترس از حاکمیت عدل به سر می برند، در بحث مهدویت هر قسمتی که به ضرر دشمن است همان را شناسایی و تقویت کنیم و انتظار را از جنس جهاد قرار دهیم و اندیشه ناب مهدویت را در وجه انقلابی بیان کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی از اعلام آمادگی دفترنمایندگی ولی فقیه در استان مازندران برای کمک به بهبود فعالیت های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان و برگزاری هر چه بهتر برنامه های نهم ربیع الاول خبر داد و تاکید کرد: برنامه ریزی ها برای نکوداشت سالروز آغاز ولایت حضرت مهدی(عج) به گونه ای باشد که زمینه معرفت افزایی در موضوع مهدویت را برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان فراهم کند.

کد خبر 982357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha