رفع مشکلات فضای مجازی با آموزه‌های دینی و تربیتی

کامرانی گفت: بسیاری از مشکلات در حوزه های مختلف و از جمله فضای مجازی با استفاده از آموزه‌های دینی و تربیتی و انجام برنامه ریزی های منسجم و مستمر قابل رفع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (دوشنبه 21 مهر) در وبینار هم‌اندیشی مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون فارس در فضای مجازی گفت: کاربرد فضای مجازی می تواند از فضای حقیقی گسترده تر باشد که باید از آن استفاده موثر داشت.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: هدایت امور در حوزه های مختلف به سمت فضای مجازی در بحران کرونا باعث سرعت بخشی به امور شده است.

وی اضافه کرد: البته در حوزه فضای مجازی باید به پیامدهای سو و احتمالی نیز توجه کرد و باید بدانیم که فضای مجازی همزمان هم فرصت است و هم تهدید و آن را به درستی مدیریت کنیم.

کامرانی با تاکید بر استفاده از آموزه‌های دینی و تربیتی بیان کرد: بسیاری از مشکلات در حوزه های مختلف و از جمله فضای مجازی با استفاده از آموزه‌های دینی و تربیتی و انجام برنامه ریزی های منسجم و مستمر قابل رفع است.

خاطر نشان می شود که این نشست با پرسش و پاسخ مربیان مسئول و کارشناسان با معاون فرهنگی و مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور همراه شد و معاون فرهنگی کانون کشور نیز از اجرای آزمایشی طرح «هاتف» به عنوان بستر اصلی فعالیت‌های کانون در حوزه حضوری و مجازی از فصل زمستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد که در این طرح ویژگی‌های فردی، خانوادگی، استعداد و توانمندی‌های فردی که وارد کانون می شود در کارنامه ای ثبت می شود تا مربی بداند هر عضو در چه زمینه‌هایی امکان رشد 

کد خبر 982373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha