تداوم خدمت رسانی مردم کاشان به اهل بیت(ع)به عنوان پایتخت نهج البلاغه ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: انتخاب کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه کشور می تواند موجب وسعت بخشیدن به فعالیت های مردم، مسئولان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی» با بیان اینکه استان اصفهان در طول تاریخ در عرصه های فرهنگی، دینی، قرآنی و علمی سرآمد بود و مردم خطه کاشان نیز به صورت ویژه در عرصه های مختلف به دین و مکتب خدمت کردند، اظهار کرد: وجود حوزه های علمیه متعدد در شهر کاشان از نمادهای این خطه است و همیشه از مردم این خطه از آثار گران سنگی در حوزه های فقهی و دینی وجود داشته است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: انتخاب کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه کشور می تواند موجب وسعت بخشیدن به فعالیت های مردم، مسئولان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی باشد.

 

وی اضافه کرد: ریل گزاری که در دو سال آینده توسط مسئولان و ردم کاشان صورت می گیرد انشاءالله می تواند کار را برای استان های بعدی که دو سال به عنوان پایتخت نهج البلاغه انتخاب می شود، سان کندآسان کند.

 

معتمدی در ادامه با تشکر از حمایت های دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان در انتخاب کاشان به عنوان نهج البلاغه ایران اظهار کرد: مردم کاشان در ادامه خدمات خود به قرآن و اهل بیت (ع) انشاءالله دستاوردهای خوبی در خدمت به نهج البلاغه خواهند داشت.

 

وی گفت: مردم کاشان متعهد می شوند که خدمت به این نهج البلاغه را در سطحی وسیع و به صورت ملی انجام دهند تا آیندگان از کاشان به عنوان خطه نهج البلاغه یاد کنند.

 

 

کد خبر 982393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha