۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آستارا توزیع شد

۶۰ بسته معیشتی به مناسبت اربعین حسینی و دهه آخر صفر بین نیازمندان آستارا توزیع شد.

«رضا معاشرتی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) آستارا در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در یاری رساندن به محرومان جامعه، ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) آستارا با اشاره به اینکه بسته های معیشتی به همت خیرین تهیه شده بود، افزود: اقلامی که در قالب بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد، شامل برنج، گوشت، نخود، لوبیا، ماکارونی، سویا، رب گوجه، روغن، نمک، پیاز، سیب زمینی، پودر لباس شویی و مایع دستشویی و ظرف شویی بود.

 

وی تصریح کرد: ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده در بین نیازمندان ۲ میلیون ریال است.

 

معاشرتی به توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) یک راس گوسفند قربانی و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی تعداد بسته های گوشت قربانی توزیع شده بین نیازمندان را ۵۰ بسته اعلام کرد و افزود: ارزش گوشت های بسته بندی و توزیع شده در بین نیامندان، ۳۳ میلیون ریال بود.

 

وی اظهارکرد: خدمات کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا ویروس، با مشارکت و حمایت خیرین و افراد توانمند تا شکست بیماری منحوس کرونا ادامه دارد.

 

معاشرتی در پایان از همکاری و همت بچه های مسجد، بسیجیان پایگاه شهید نوروزی، اهالی محله و خیرین در راستای کمک به خانواده های نیازمند تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم کمک به محرومان جامعه شد.

کد خبر 982449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha