استفاده از ظرفیت اوقاف و امور خیریه برای حل مشکلات جامعه

کوهساری گفت: اگر از ظرفیت های اوقاف و امور خیریه کمک بگیریم بسیاری از مسائل و مشکلات ما حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامعلی کوهساری» عصر امروز(دوشنبه ۲۱ مهر) در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان اظهار کرد: با وجود آنکه سازمان اوقاف و امور خیریه همانند درخت تنومند و باسابقه و با شاخ و برگ بسیار بزرگ است اما هنوز ظرفیت ها و مشکلات این سازمان شناخته نشده است.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنوز بسیاری از مردم با ظرفیت ها و مشکلات اوقاف و امور خیریه آشنا نیستند.

 

وی افزود: امیدوارم اوقاف و امور خیریه به خوبی به مردم شناسانده شود و از طریق مردم و مسئولان نیز شناخته شود.

 

کوهساری ابراز داشت: با توجه به جنگ اقتصادی نابرابری که از سوی دشمن به ما تحمیل شده کشور در حوزه های مختلف در شرایط اقتصادی ویژه ای قرار دارد.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در پیام مقام معظم رهبری در مراسم افتتاح مجلس شورای اسلامی به دو حوزه فرهنگی و اقتصادی تأکید شد، امروز همه به مشکلات اقتصادی مبتلا هستند و بسیاری از دستگاه های فرهنگی نیز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: هر چقدر در بخش های مختلف از ظرفیت و پتانسیل برخوردار باشیم اما فرهنگ استفاده درست از آن را ندانیم و نتوانیم جامعه را از لحاظ فرهنگی به نقطه ای برسانیم که مسائل و مشکلات را به خوبی درک کرده و مشکلات را حل کنند شکست خواهیم خورد.

 

کوهساری افزود: مقام معظم رهبری سال ها است که به شبیخون فرهنگی اشاره می کنند و لازم است در حوزه فرهنگی تلاش بیشتری انجام شود.

 


نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی از نگاه مثبت اوقاف و امور خیریه گلستان به حوزه اقتصادی قدردانی کرد و ابراز داشت: اگر از ظرفیت های اوقاف و امور خیریه کمک بگیریم بسیاری از مسائل و مشکلات ما حل خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: اقدام اوقاف و امور خیریه گلستان در ساخت نیروگاه، گیاهان دارویی و غیره قابل تحسین و حائز اهمیت است.

 

کوهساری گفت: ۶۰ درصد استان گلستان بیابانی است که در این مناطق با استفاده از انرژی خورشیدی می توان بخشی از مشکل برق و گرما را حل کرد تا بخشی از هزینه ها از دوش دولت برداشته شود.

 

کد خبر 982486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha